Världens bästa dröm...

Goodmorning! Idag hade jag liksom världens bästa dröm. Jag trodde det var så verkligt så jag börja gråta glädje tårar i sömnen. Det var så här att jag och min kompis var i globen och så helt plötsligt  står det att Justin Bieber ska komma hit och jag börja gråta... Sen gick vi och anmälde oss till den och jag fick VIP!!! Och det stod att jag fick träffa han så jag typ dog lite.... Sen så gick vi till ett annat bos och träffa min favorit skådespelare ASHLEY TISDALE OMG!!! Tänk att jag typ dog i 1 timme och jag grät till och med i sömnen men sen vakna jag och kom på att det inte var på riktigt så jag blev SUR!! Så nu är jag skit arg........
OMB OMB OMB!!!
OMG...
OCH SEN EN FUL BILD SOM MIN KOMPIS TVINGADE MIG ATT TA.....

Kommentarer
Postat av: Sabina-ung förälder och gravid

SV; Allright! Jäklar vad drygt ;O

Det är rätt frustrerande å vara allergisk mot något i mat-väg. Jag är tokallergisk mot äpplen och jag ÄLSKAR å äta dom ändå xD Får blödande tandkött, svullnad i munnen och ett förbannande kliande men det verkar inte hindra mig från att äta det ändå :P haha

2011-07-14 @ 10:36:47
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina-ung förälder och gravid

SV; jo, en aning :P hah, fast får ju skylla mig själv om jag trycker i mig massa äpplen då jag gör iordning det åt Leon :P

2011-07-14 @ 10:47:37
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0