Test med mig!

Gjort ett litet test med mig och då fr ni reda på mer om mig!!
Din/ditt favorit......
Din favorit artist? Justin Bieber ofc! Men får man säga fler??

Din favorit sång? Hmm jadu om man tänker av Justins låtar är det nog Never say never annars vet jag inte. Men jag älskar det mesta!!
Din favorit mat?Spaghetti och köttfärsås eller tacos x)

Din favorit film? Vet nån om denna film.... NEVER SAY NEVER!!!

Din favorit egenskap hos dig själv? Hmm ehh jag vet inte kanske min musik känsla??

Din favorit bok? Jag har inte läst Justins bok för jag har inte fått den *sur min* Men jag vet faktiskt inte

Ditt favorit djur? Hund :)

Din favorit tröja? Jag vet inte haha lol

Din favorit färg?lila, röd, blå, gul, svart och mer...


Den/det mest?
Det mest läskiga du vart med om?
Jag vet inte ehh öhhhh #LEGGO!

Den mest finaste person i världen?Ja jag vet inte men om man kan säga de mest FINASTE personerna i världen är det nog hela min familj.

Den mest sorgligaste filmen du sett?When i look at you. Usch vad jag grät.. Känslig för sånt you know


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-20 @ 00:16:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0