Städat rummet!

Japp har nyss tagit en dusch sen ståda jag mitt rum. Har en före bild på det men ingen efter bild (Epic fail) Haha men iallafall så sitter jag här nu nyss vart ute med Mozart på promenad en ganska kort promenad. Och förra gången jag gick ut då stoppa han in en banan i mun och jag fick ta ut den EUWW! Jaja om man har en hund så får man lida men det är värt det. Förresten har jag för några veckor sen blivit intervjuad av LT (länstidningen som finns i Södertälje) och när den kommer ut så kommer jag så klart uppdatera med det. Men nu ska jag äta och sen skriva en del till på novellen. :D . Men ja tyvärr kunde jag inte ladda upp "före" bilden för det är nåt konstigt med blogg.se :( Yeah yeah thats life (haha) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0