Så nice bild!+ Min födelsedags önske lista!

Ville bara lägga ut denna bild hahah!

NICE!!
Nu vill jag bara fråga min mamma och pappa VARFÖR FÅR JAG INTE JUSTINS BOK MY FIRST STEP 2 FORVER? Jo för att ni säger att den är på engelska och det är så himla onödigt????? OHHH! Jaja jag har önskat mig den och typ allting han har gjort. Vill ni veta vilken önskelista jag skicka till mina föräldrar här får ni se den....

1: My first step 2 forever.
2. Never say never filmen.
3: Someday
4: Justin Bieber shortsen.
5.Justin Bieber linnet.
6. Justin Bieber t- shirten.
7 JUSTIN BIEBER KONSERT BILJETTER + VIP! OM JAG FÅR DET BEHÖVER NI ALDRIG KÖPA NÅT MER TILL MIG SNÄLLA!
8. kläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0