oj oj oj oj!

Asså nu sitter jag här och stirrar rakt in i data skärmen medans pappa och Mia (pappas flickvän) tittar på nån film. Det är just nu skithögt ljud på tvn så det gör jätte ont i örona -_-' Och däremot så är jag sur för jag har en sååå dålig hårdag (lol) xD Japp men det jag kan göra är att blogga! Najs! Jag skulle ju kunna skriva en ny del till novellen men vi har en gästbloggare som skriver en del just nu det är så skönt att ´ha en till person på bloggen. Egentligen är vi två men tjejen jag skriver med (Wilma) är typ i Waxholm och kan ej skriva. Men jag får stå ut och jag har fixat det här själv ändå som tack och lov men man känner ju en stor press nu när det är sommar och så... Men imorn ska jag till mina kompisars landställe och ska vara där hela dan så uppdatering kommer det vara ont om :S Men man får överleva. men jag ska iallafall vara där för Pappa och Mia ska åka och ebsikta vårt hus eller vårt nya landställe. Vi har haft ett landställe med min mamma när jag var liten men sen skildes mina föräldrar och landstället såldes! Men nu så kommer ni få vara beredda på mycket uppdate nu på kvällen (lol) bara för jag har så tråkigt! :D



Asså kunde tyvärr inte ladda upp bilder det är nåt fel med blogg.se just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0