Litet test!

Hittade som ett test eller en liten veta mer test med mig på denna blogg här! Tänkte göra samma test HÄR på min blogg!

Vad heter du? Sara

Vilket landskap bor du i? Södermanland

Vad gör du nu? Sitter i sängen (Ska snart sova)
Vad är ditt favoritdjur? Hund och många fler

Festar du? Jag är bara tolv?

Vad sparar du pengar till? Justin Bieber grejer och kläder.. :P

Vad är din framtid att bli när du blir stor? Emh asså jag har stora drömmar att bli känd sångare (Som om det skulle hända men NEVER SAY NEVER) Men se vill jag nog också bli en stylist :D

Har du tagit droger? VERKLIGEN INTE?

Har du provrökt? ALDRIG!

Vart vill du va just nu? ¨Backstage på en Justin Bieber concert och står och snackar med bieber han själv :D
Din älsklingsmat? Tacos.

Vad för mobil har du? Jaa du haha en 3 mobil iallafall men önskar mig en blackberry :D

Önskas i present? MASSA MED JUSTIN BIEBER GREJER OCH BLACKBERRY!!

Dina bästavänner; typ ingen ;(

Ditt lyckliga slut; Jadu att allt i mitt liv blev perfekt tillslutmen tyvärr är livet orättvist! BUT THATS LIFE!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

dagens länk vinnare finns uppe! anmäl dig gärna igen<3

http://liborius.blogg.se/2011/july/tavlingvinnaren-3.html#comment

2011-07-04 @ 06:52:29
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0