IM HOME GUYS!

Japp som ruriken. JAG ÄR HEMMA. Som sagt har vi vart på vårt landställe. Eller det är inte "vårt" men vi kommer köpa det. Om man kan ladda upp bilder ger jag er en liten bild på huset. Sett att ni ville veta var  det låg och det ligger lite utanför centrum i Grislehamn :) Japp tänkte ge er lite bilder som jag knäppte under bilresan men jag orkar inte överföra bilderna nu. Men här kommer iaf bilden på huset.
Japp så här ser det ut. Tyvärr finns det inga bilder på mitt rum osv men jag har gett önskemål att vi ska ha vita väggar och sen en lila fondvägg! Alltså mörklila. Japp men bloggar väl kanske lite mer snart då!'
Tack för alla fina kommentarer! :D De gör verkligen min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0