I can't wait!

Nu har jag gjort klart första kapitlet till novellen på min Justin Bieber blogg som ni hittar HÄR!Suttit i flera timmar och försökt klura ut vad novellen ska handla om och fick äntligen en bra grej att skriva om :) Hoppas verkligen den är bra. Jag bara väntar och väntar just nu att designen till denna blogg ska komma och designen till min novell blogg ska komma. Kommer bli så freaken kul ;)
Hittade denna bild nånstans. Det verkar som om Justin och Selena var i ett foto bås!! Haha den sista bilden till vänster är lite emh... Okej liksom??? De är ändå söta tillsammans. Har ni hört att det går rykten om att Justin dejtar en tjej som heter Brittany??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0