Grönalund!

Tänkte visa vilka grejer jag tänkte åka. Tyvärr har jag inte alla bilder men ja ni får några. Jag kommer ju såklart åka/gå mycket mer!
Insane :// Vet fortfarande inte om jag ska åka den.....
Spökhuset GAAAAH! Jag och min kompis gick där förra gången och det var inga människor där inne så spökena ville skrämmas lite extra. Men de skrämde oss så mycket att vi sprang ut genom nöd ut gången hahahaha
VILDA MUSEN WIIIHOOO! Den är inte lika läskig längre då....
Fastline! Tror jag den heter? Aja den är ganska rolig.
Sen har jag hittat en bra bild som nån tagit när de åkte frittfall som finns här nedanför!
cool va? Tyvärr kommer jag inte åka för att jag har hört att nån utomlands har tappat benet. Okej löjlig rädsla men det är bara jag. Jag vill inte skrämma upp er.... Men det är ju många som åker den varje minut typ.
Det var allt jag ska åka. Men jag ska åka mer än det men hitta inga bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0