Goodmorgon!

Haha godmorgon! Jag skulle precis skriva godnatt hahaha. Funny bunny! Haha jag är bara konstig nu hållde jag på att skriva jag är bara kompis? Jaja vem bryr sig. Nu sitter jag i soffan och slappar idag kanske jag drar och badar vi får väl la se. Kanske vi badar på campan asså jag kallar ni vet den där utomhus poolen som ligger i stockholm den heter ju campbbababb kan inte stava det men jag kallar den  campan och vi kanske badar där idag. Nån som ska dit? Om ni ser mig är det bara hälsa det är kul att möta läsare :D Hihi men nu så ska jag göra ingenting för det mesta men iallfall BYE!!!

Kommentarer
Postat av: angela

Sv: Ja, haha men en hjärn tumör, är cancer, hjärn cancer! ;)<3

2011-07-13 @ 10:27:40
URL: http://annggiiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0