En av de värsta morgona NÅGONSIN!

Godmorgon! Det här är nog en av de värsta morgona i mitt liv -_-' Först duscha jag det var helt okej. Men sen gick jag ut med Mozart och då bajsa han (lol) och då plocka jag upp det. Sen skulle jag gå och slänga det men han blev helt galen och börja bita i kopplet och hoppas osv... Så då skulle jag gå in med han så att jag kunde slänga bajset (lol) Och då åkte vi hiss och då var han så galen så att bajset kom på hela hissgolvet och på min hand FRÄSCHT!!!!!!! ( Stavning) Kul va?
Aja nu ska vi iallafall till IKEA för jag ska få två nya rum en hos pappa och en på nya landet. Och då ska jag få en byrå, säng, fåtöj och sen ska jag få en egen fondvägg och den ska vara lila så att den passar till alla Justin Bieber affisher (stavning) :) Japp men nu ska vi snart åka. Och jag har så dålig matlust sen det med bajset så jag har hoppat över frukosten hahah! Men hallå jag har en hund och jag får stå ut......


Bilder jag gjorde igår :)))!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0